Regnet öser ner

Först och främst... GRATTIS till Ninni som fyller år idag!!!

Effektiviteten flödar här hemma idag. Har hållit på att tvätta och plocka hela dagen känns det som. OCH... Jag har ÄNTLIGEN flyttat byrån från köket till Melkers rum. HUR kan en sån simpel sak vara så svår att ta tag i. Har surrat om det i veckor, men den har stått kvar. Tills idag. :)
NU är den äntligen på plats, så jag har försökt klämma i en del av det som fanns där i på andra platser, så att Melkers kläder ska få plats där istället. Jag har fortfarande inte riktigt lyckats, men snart. Måste köpa några platslådor eller någon annan förvaring att stoppa alla mina "pyssel" saker i. Haha PYSSEL saker, det låter som att jag är 5 år. Nämen ni vet presentpapper, snören, kort m.m...

Imorse fick vi spontanbesök vid 9 tiden. Melker hade precis somnat och jag satte mig i soffan och kände lugnet. Vips ringde det på dörren. Puh, tänkte jag.. :) Men så tittade jag i lilla kikhålet och blev mycket glad, storfrämmande från Kalix är det inte varje dag man får. Kul kul var det!!

Sen har moster varit här och ätit lunch, alltid lika härligt när góa glada Caroline kommer.

Igår var jag på Helex och söndagstränade. Tokskönt var det, måste verkligen komma igång nu. Usch, va skönt det är.

I lördags var jag, Caroline och Melker på babysång inne i stan. Äntligen fick vi sjunga! :)
Det var vääääldigt mycket folk och väääldigt hög ljudnivå, men trots att Melker var trött så verkade han gilla det. Han var en gladskit hela tiden :). Vi var alla helt knäckta när vi gick därifrån. Melker däckade i vagnen på 2 min och jag ville bara hem och sova jag me.

Vi var ju på bio i fredags. Oj, va konstigt det kändes att vara utan sonen, men skönt!! :) Han hade varit snäll med moster, så vi hade alla en väldigt bra kväll. Jägarna 2 var filmen vi såg. Verkligen jätte bra tyckte jag. Daniel var inte lika exalterad, den fick ett ok från han..

Nu har vi införskaffat en babyvakt, får se nu när vi testar att sova utan lilla M i sovrummet.

Nej, nu är det färdigslöat. Hej hej!!!


Kommentarer
Postat av: Nina

Har missat att du bloggar igen, men vad kul då har jag en till blogg att läsa när jag ammar:D



kul att ni flyttat upp, lite omväxling:)

ses på björks på babysång nån dag? Puss

Postat av: Nina A

Ja det är ju det jag säger! bloggar man för sällan så går ingen in och tittar på ens blogg mer, för man vet att det inte hänt nåt!



Whowho marajaaa

2011-09-12 @ 17:01:47
URL: http://nupster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback