Höst...

Nu är det verkligen höst och det var väl sisådär en årstid sen sist det blev något bloggskrivande. Vi har haft en bra sommar med mycket ledighet tillsammans, väldigt skönt. Jag känner att jag blivit lite bortskämd, nu när jag är hemma själv på dagarna :)

Melker växer och mår bara fint. Han kämpar nu för fullt med att komma på hur man gör att ta sig fram på ett bättre sätt än att åla och dra sig, det går så sakta tycker han. Krypandet övas för fullt, men det är svårt att ta sig upp på alla fyra om det inte är ett väldigt mjukt underlag som sängen. När han ska sova eller har sovit så hittar man han ibland ståendes på alla fyra, lycklig som få.

I veckan fick Melker en fin och jätte rolig gåstol av sin kompis Viggo. Överlycklig rullar han runt i sin lilla stol och utforskar hemmet.

Vi har även upptäckt en första tand. Melker tyckte att det var på tiden att vi fattade att det var en tand på g. Han har försökt pika oss genom att bita på tuttkanten, på nappen till nappflaskan m.m.

Det har nog inte hänt så mycket spännande sen sist, trots den långa bloggtorkan.

Vi har flyttat upp vårat sovrum, så nu har Melker ett eget rum här nere. Än så länge har vi en spjälsäng uppe, så han sover nära oss, men vi laddar för att han ska få sova i sitt rum. Han sover så bra på nätterna så det är nog inget problem för han, snarare för oss :)

Nä, nu är det dags för den dagliga dammsugningen och prommis. Sen ska jag och Melker vänta på att moster caroline ska komma och vara med oss. Ikväll är hon så snäll och ska vara med Melker när jag och daniel ska gå på bio. En bra kväll för oss alla! :) 


Kommentarer
Postat av: Nina A

men grattiiiiiss!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback