maamaamaamaamaaaaa

Igår tog jag, Melker och Ville oss en prom runt sjön i det härliga vädret. På halva vägen mötte vi upp Mia som var ledig. Hon hängde på oss hem på lite kaffe, surr och bus.

På kvällskvisten kom Caroline förbi vi var alla tröttare än tröttast, men vi fick många skratt till Hollywood fruarna :)

Det är något bra med detta regnt trots allt.. Jag har äntligen tagit tag i mitt CV som länge legat och väntat på att bli lite uppdaterat. Nu är det redo för framtida användning!

När det slutade regna tog vi oss en prom till Copp och handlade lite för att sedan traska hem och baka kanelbullar. Mysigt, men liiite stressigt var det allt att tajma in mat och sov klockan mitt i allt, men det lyckades tillslut. Goda bullar blev det också. TUR!

Melker har kommit på att man kan låta maamaammammaamaaa, maammaamaamaamamaa. Mkt sött :) Han var nog uttråkad till max när jag bakade, så han var tvungen att hitta på nått nytt. 



Kommentarer
Postat av: mamsen

Så-å mysigt de låter! Mormors "gullhjärta" ska ju säja mormor, först av allt, vet du väl ;) hi,hi,hi ;) Pussen till Han från mej <3

2011-10-05 @ 12:37:58
Postat av: Nina

Gossi;) många som är bullmammor, iaf igår. Jag orkade då inte då jag inte kan äta själv:) (går nog att göra mjölkfria men kan knappast vara lika gott;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback