Det krävs en kvinna till det mesta ;)

Så trevligt att få se lite sol denna underbara lördag. Jag, Melker och Ville har varit ute på en långprommis med farfar och Prinsen. Riktigt friskt och skönt väder, det gillar vi!

Nu sover guldklimpen, så jag passar på att blogga lite.

Vårat gamla och inte så bra lilla hemmabio system sa tack och hej för några dagar sedan. Igår fick Daniel nog och vips låg han på golvet och pysslade med att få igång ett nyinköpt kit. Kul, men dyyyrt. Jaja, nu funkar det iallafall. Men... Visst är det så att det krävs en kvinna i huset för att det ska bli riiiiktigt bra. Daniel jobbar idag, så jag har ägnat mig åt att fixat ljudet och lite annat, ordentligt! ;) Basen hördes knappt tidigare, och.. Radiokanalerna måste ju vara inställda, hallååååå!!! ;)

Plötsligt är det fantastiskt härligt att höra bra musik. Oj, vilken skillnad mot det förra. Ikväll inviger vi nog med en mysig filmkväll.

Nu ska jag ringa min söta lilla farmor och höra hur hon har det.

Vi hörsch!


Kommentarer
Postat av: Therese

Me like you bloggin! ;) Hördu, de är härligt när de regnar och jag är inte bitter! ;) kram

2011-10-08 @ 22:19:18
Postat av: essay editors

Åååå Ninor och Johanna! :)

Ni är såååå välkommna till oss. Pappsen blir över helgen. Vi åker till Göteborg på onsdag och kommer hem på måndag. Efter det kanske?

Han tränar på krypandet för fullt, men än har han inte kommit på det rätta knepet för att få till det:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback