Borta bra, men hemma bäst!

Oj, så nyttigt det är med miljöombyte ibland. Vi har haft riktigt härliga dagar i Göteborg, men det var såå skönt att komma hem också. Plötsligt känns lägenheten inte alls så tokig som den kändes innan vi for. Konstigt det där :)

Flygresorna gick bara fint för lilla M, han sov den största delen av tiden. Vi startade Göteborgsvistelsen med tre nätter på hotell., hotellfrukost och allt det där lilla extra. Myys. Vi strosade på stan tills varken jag eller Daniel orkade mer. Melker var så duktig i vagnen trots att vi gick väääldigt mycket och länge flera dagar. Vi var runt och tittade lite överallt, shoppade lite, åt god mat och allt som man gör när man är på mini semester :)

Härliga dagar har vi haft, men nu är vi hemma och åter i vardagen. En snorig son som har haft feber inatt, lille stackaren. Han har inte varit sjuk en endaste gång och nu är han snart sju månader, så det är väl dags då. Han har även varit väldigt mammig sedan vi kom hem. Kanske beror på att han inte är riktigt kry eller så är det helt enkelt dags för den fasen också. :)

Nästa helg bär det äntligen iväg på spa för mig och syster, fantastiskt skönt ska det bli.

Imorrn tar jag nog med mig systeryster på Arcus loppisen, kanske man kan göra nått fynd.

Nu ska jag njuta av lugnet och idol.

Hopp!

Kommentarer
Postat av: Nina A

Härligt att komma iväg! Skönt att det funkade bra med flyget..hoppas det funkar för oss oxå... :-(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback