Lördag

Gomorron lördag!

Trots att man inte jobbar, så är det ändå alltid så skönt med helg när hela familjen är samlad :)

Idag ska vi åka till Barnenshus och köpa ny bilbarnstol till Melker. Skönt att få det fixat, men fy så dyrt det är. Efter Barnenshus gissar jag att Daniel och Melker vill hem igen. Då tror jag att jag ska hämtar upp fina syster yster och ta en tur till Storheden för att handla lite julsaker. En gran och allt som behövs till den står bland annat på inköpslistan :)

I veckan har vi varit på öppnaförskolan för första gången, det var roligt för både mig och Melker. Han var väldigt glad och sprallig och lekte för fullt, så dit går vi fler gånger. Kul!

Nej, nu måste jag sätta mig på golvet med mitt lilla M. Han ser ut att ha en plan på att klättra upp på sin gungelefant och det ser ganska vingligt ut :)

Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: nina

Postat av: nina

Superfina bilder på supergullig unge!

2011-11-27 @ 22:09:38
Postat av: miapia

en GRAN, så FANTASTISKT :) meeeen, redan maria!?!?!?!? hehe

2011-11-27 @ 22:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback