En dag på stan..

Idag har jag haft en dag på stan. Eller, dag och dag.. Några timmar, sen var jag heeeelt slut. Orkade nästan inte gå upp för sista trappan när jag kom hem. Haha, herregud. Tänk att man kan bli såå slut av att gå i några affärer. Fick för mig att vi hade för lite små kläder till plutten, så var tvungen att köpa ett till litet kitt :) Ett par mini jeans och en vit body blev det. Delar med mig av det söta.




Blev även ett par nya gardiner, så när krafterna är tillbaka är det dags för gardinbyte.


Vi är hundvakt till Thereses söta lilla Lykke. Hon och ville busar och lever rövare. Härligt att se att de har så kul tillsammans.

V. 39 nu. (38+2), då vet ni ;) 

Nu är det dags för lite slötime.

Hej!


Kommentarer
Postat av: Nina A

va töööta små jeans!!!

2011-03-08 @ 19:36:55
Postat av: Nina

härligt med uppdatering!



jättesöta jeans , såg mjuka och sköna ut också.

saknar dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback