Nyheter

Hallå där!

Nu ni, nu är det dags för en liten blogg.

Jag ska börja med att berätta att jag från och med 2010-12-21 har en fast anställning på 100%. Det kom verkligen som en perfekt julklapp. Hade inte kunnat komma i någon bättre tid än nu. Jag slipper alltså oroa mig för att gå arbetslös efter mammaledigheten, får bättre föräldrapenning m.m... Toppen känns det.

Julen har vi spenderat hemma i lilla Kramfors. Det var en lugn och skön ledighet med många fina klappar. Vi har bland annat invigt Kramfors bowlinghall. Mammsen fyllde ju år, så då blev det en bowlingkväll. Jätte fint hade de gjort i hallen och kul var det.

Och helt plötsligt är det 2011 =)
Ja, det känns verkligen som att 2010 har gått jätte snabbt. Tycker att jag nyss tog examen, men det är alltså precis ett år sedan snart. 2010 har varit ett bra år, men 2011 kommer att bli ännu bättre.

Vi firade in det nya året med trerättersmiddag här hemma hos oss. Förutom jag och Daniel var det tre par till och vi hade en riktigt bra nyårsafton med fyrverkerier, god mat, bra sällskap och allt vad en nyårsafton innebär.

Lilla pyret i magen lever loppan och verkar må fin fint. På fredag ska vi ta en tur till Haparanda och Ikea för lite shopping. I samma veva har vi ett bokat besök i Torneå för att göra ett extra ul. Förhoppningsvis får vi då veta om det är en liten flicka i magen eller inte. Tack Teres för Tipset!

Förkyld har jag blivit också, har hostat mig igenom halva natten. Andra halvan har jag ägnat till att gå & kissa.. Ja, herregud. Helt plötsligt måste jag kliva upp tre gånger per natt för att kissa. Så, mycket sömn har det inte blivit. Är hemma från jobbet idag, men har ändå varit uppe sen 05.45. Hoppas kunna orka med lite nytta idag trots allt. Måste fördjupa mig i försäkringskassan än en gång. Jag blir inte klok på detta.

Nä, nu är det dags för lite kaffe.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Nina A

Gud så avis jag är som få se pyret när den är såhär stor... hoppas dom ser nåt! Kram!

2011-01-04 @ 19:33:01
Postat av: Nina

kul med uppdatering!

har också hostat mig genom många nätter, det är så jävla jobbigt..



fan vad roligt med ett extra ultraljud :D håller tummarna att ni får veta, då kan ni ju redan då köpa lite tjejgrejor på ikea hihi. PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback