Söstra mi...

Ikväll har bästaste syster yster varit här. Vi har ätit god mat, skrattat en del, sett idol och tagit igen lite syskon tid. Tänk så härligt att vi har varandra så nära nuför tidn.

Miapia kommer hem från sitt äventyr på måndag. Ska bli riktigt spännande att höra hur hon haft d.

Sen så har vi det här med Iphone... Alltså, jag fattar inte mig på det riktigt. Tillbringar man inte nog med tid framför datorer och tv apparater?!?! Jaa, jag vet inte. Men, jag har plötsligt blivit av med min sambo. Han verkar övergett mig för sin älskade Iphone... Ja, är det inte datorn, så är det den där förbannande telefonen och han är liksom så att säga FRÅNVARANDE. Puh, jag blir tokig. Att klicka på tekniska prylar är tydligen helt magiskt. Jag har inte upptäckt detta än och tror inte att jag kommer att göra det heller. Äsch, nog om det. Jag hoppas att detta är något slags "nyhetens behag" som snart är över. Jag saknar min man! ;P

Nä, nu ska jag se vem som åker ur idol. Hoppas på gubben G-

Tack o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback