Söndag

Vips, så var helgen över igen. Jag började morgonen med att starta en tvättmaskin och ta en prom med William. Sen gjorde vi ett ryck i garaget. Gick igenom alla kartonger och kastade en hel del. Skönt! Efter detta var det dags för mig att möta Maria på bibblan för lite plugg. 12.30 skulle vi mötas och 12.30 var vi båda på plats. Problemet var bara att jag var på stadsbibblan och hon på skolbibblan. Haha, så kan det gå. Ja, jag begav mig till skolan och vi satt och kämpade. Det var alldeles fantastiskt. =) Nja, men vi försökte iallafall :)

När jag kom hem hade Daniel städat och tvättat all tvätt som var kvar. Underbart!

Vi fortsatte den husliga dagen med att laga köttfärsbiffar till middag.

Sist men inte minst.. Bingolotto!! Haha.. De ni! :)

Nu är det dags för en Clemmis.

Vi hörsch.



Kommentarer
Postat av: mamsen

Mys pys Sönda,hör jag ;) <3

2010-10-24 @ 20:27:51
Postat av: mamsen

Mys pys Sönda,hör jag ;) <3

2010-10-24 @ 20:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback