Farsdag

Ja, idag är det farsdag. Grattis till min kära papps och alla andra pappor. Tänk, nästa år kanske vi får fira pappa Daniel här i familjen :)

Var ett tag sen jag skrev här som vanligt. Det mesta jag skriver nu handlar om lilla livet i magen, det får ni stå ut med. Idag går vi in i 23:e veckan. Nu känner jag tydligt hur det rör sig där inne, men inte så tydligt att Daniel har känt något. Det känns lixom bara innombords än.

Idag har vi beställt vagn. Det blev en Emmaljunga City Cross 2011 pp Black/red. Ojojoj, det är en hel vetenskap det där med vagnar och allt annat runt omkring. Man blir helt matt, men nu är den beställd och klar. Den snyggaste av alla såklart ;)





Vår tanke var ju att köpa begagnat, men nu blev det såhär och det hade nog inte kunnat bli bättre ;)

I skolan går det frammåt. Vi hade första tentan nu i torsdags, får väl se hur den gick. En sak är säker, man kan inte tro att utbildningen är på 50%. Det känns lite väl mycket med både jobb och skola. Men, men... Det ska nog gå bra detta me. Nu har vi påbörjat moment B - Juridik i socialt arbete. Det blir nog bra. Känns riktigt roligt faktiskt.

Nu är det dags för söndagsmys.

Kram o hej!






Kommentarer
Postat av: Nina A

Schnygg vagn!!!! Kommer bli räser :-)

2010-11-15 @ 15:08:00
Postat av: Therese

Jag har inte varit in på länge och vips flera inlägg att läsa. Lycka! :) kram

2010-11-26 @ 00:16:11
Postat av: Nina

Nu händer det jävligt lite här....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback