Att sova för länge

Ja, att sova för länge är inte roligt.

Min väckarklocka står på 06.00 varje morgon, det gjorde den även imorse. Trots att klockan var ställd, så vaknade jag 08.19. Tydligen tyckte jag att det var dags för en sovmorgon, för jag hade ställt fram den till 08.30. Måste ha gjort det i sömnen för vid den tiden ska jag redan vara på jobbet.. Men, men.. Jag kom in till jobbet vid nio tiden, hade inget bokat förän klockan 10, så d var ju tuuuur :)

Men detta med att sova för länge på morgonen är inte kul. Hela dagen känns lixom upp och ner. Jag avslutade dagen med att köra lite vilse till på köpet. Min eniro karta som brukar fungera så fint var inte nog bra idag, jag fick ringa för privat vägbeskrivning till dem jag skulle till och efter mycket om och men kom jag fram till rätt hus. Dock en halvtimma sen, men det gick bra det me. Jag kommer att hitta till varenda liten sörby inom en snar framtid, för nu har jag varit och virrat lite överallt.

Försökte mig just på att föra över lite bilder till datorn från telefonen via bluetuth. Tydligen så var jag inte nog teknisk för den saken, så får bli en bildlös blogg även idag. :)

I helgen ska jag & syster dansa, de ni! Nån som vill följa? :)

Nu ni! Jag lyckades med överförningen, så här kommer några bilder. 

       

Lite blommor och färgglada stolsdynor piffar upp det lite på vår ballis.


 

Ville och Daniel, en härlig kväll i solen i somras (förra veckan) =)



Tack för idag!


Kommentarer
Postat av: Therese

Me like me like me like!!!! =)

Nu kan jag äntligen använda min snabblänk till dig igen! Fina bilder. Puss

2010-05-27 @ 21:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback