Fantastiskt!

Dagens andra inlägg börjar med en fantastiskt fin låt!



Efter den fantastiskt fina låten ska jag dela med mig av något ännu mer fantastiskt. Det finns nämnligen ett litet frö som gror...
Vi ska bli fyra stycken i våran lilla familj. Jag och Daniel ska alltså (om allt går bra) få en liten bäbis, och Ville kommer att få ett "syskon" ;). DET är fantastiskt spännande och roligt. Ja, alldeles, alldeles underbart. :)

Vi är nu i slutet av 12:e veckan och jag mår prima. Då vet ni ;)

Kram o Puss till er!




Kommentarer
Postat av: Terese

Men så kul att jag slank in här just idag:) Kan inte säga annat än GRATTIS!:) Så roligt å lycka till med allt. Kram:)

Postat av: Mia

Men härligt!!!Ett stort GRATTIS till er alla=)!Kram Mia

2010-09-01 @ 10:57:28
URL: http://miahh.blogg.se/
Postat av: mamsen

Nu kom en "tår i ögat" för Er o Den Låten ;) Grattis till Mej som Äntligen ska bli Mormor!! ;) Ja visste de Först av Alla, hi,hi:)

2010-09-03 @ 12:51:19
Postat av: Joppa

Men ett SUPER DUPER STORT GRATTIS! åååh sååå kul, me lajki the bejbiis! = ))



Jii blii si gliiid fir erin skill! = ))



2010-09-03 @ 22:42:54
Postat av: Nina A

NÄääääj guuud så kul!!! Gratttis!!!!! stor kram

2010-09-07 @ 12:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback