Måndag

I Fredags hade vi en riktigt mysig dag. Jag började med att fara o träna medans Danne & Björn var o körde lite mc. Sen möttes vi upp för en tur på stan och sen vidare till storheden för mer shopping och mathandling. Kvällen bestod av grillning o kortspel, kortspel som såklart vanns av mig ;). 

Vips var det lördag och dags för inflyttnings fest hos Therese & Johan, en mycket bra kväll som avslutades på Allstars. Jag vet inte om jag riktigt gillar d stället, jag vill ju dansa.. Men, men..  Kul att träffa folk är d ju alltid, men som sagt. Jag saknade ett dansgolv :)

Nu har jag inte tid för mer update idag, dags att göra sig redo för work.

Tack o hej!

Kommentarer
Postat av: Therese

JA j*klar! =)

2009-05-28 @ 06:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback