Helskotta!

Kvällen igår blev bra. Mia kom hit & vi gick på toscana och åt en god middag, sen vidare in till Allstar och sist men inte minst färjan. Mysigt att dom äntligen har öppnat. Bäst att passa på nu innan jobbandet börjar, för under självaste sommaren kommer jag inte hinna mé speciellt många färjankvällar tyvärr.

Klantiga och slarviga Maria tappade även sin telefon igår, så om ni försöker ringa mig så vet ni nu varför jag ej svarar. Ojoj, va sur man blir på sig själv. Att man aldrig kan hålla reda på någonting! ORKA!

Jaja, en mobillös tid kan kanske vara nyttigt, men oj så jobbigt. 

Vad hände med d fina vädret som skulle infinna sig idag??? Blå himmel - NEJ.. 

Låter jag munter?! Haha, nä inte direkt.. 

Äsch, bäst jag slutar nu. 

Men förresten... GRATTIS Therese till nya fina bilen! :)


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ja du gumman, var det inte värre?:)Olikt dej att inte svara, men nu har jag fått förklaring. Tack för den! Telefoner finns det folk som tillverkar.Älskar Dej!!

2009-05-30 @ 23:02:14
Postat av: Therese

Ja men du är ju van att ha telefoner som inte fungerar, så det kanske besparar dig en massa irritation att vara utan ;)



Tack snälla för gratulationen =) Den är sååå sccchnnnyygg!

2009-05-31 @ 14:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback