Fredagslyx!

Imorse klev jag upp 6.30. Åt frulle & sen åkte jag med Danne när han skulle till jobbet. Jag gick o tränade på morgonkvisten, bastade, duschade o tog d lugnt. 

10.15 hade jag tid för ansiktsbehandling & massage. Jag var färdig på inpuls strax efter nio, så hade lite tid "över". Tänkte gå upp till Mia o surra, men hon var på jobbet, så jag köpte min en kopp kaffe och satte mig och njöt av morgonsolen innan. En skön start på dagen kan jag lova och behandlingen var helt fantastisk. Känner mig nästan som en ny människa :). Inte dumt. Tusen tack för julklappen älskling!

Nu sitter jag här med tre små (eller två små & en stor) vovvar runt benen. Ville, Prinsen & lilla söta Lykke som är här en stund. Roligt & mysigt att vara hundvakt till söt trollet :). Dom busade som tusan en stund när Therese hade farit, men nu ligger dom däckade alla tre :).

Snart kommer nog Danne Panne hem från jobbet, undra vad vi ska hitta på ikväll. Han var lite sugen på färjan hörde jag, men vädret känns ju inte så stabilt. jaja, vi får se.

Nu ska jag googla lite..

Ha en bra fredag!

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback