Ett år äldre...

Födelsedagen och hela helgen har varit bra. Jag blev bjuden på en god födelsedagsmiddag av Daniel på torsdagkväll. Goda och fina drycker blev det oxå =). En mycket bra kväll..

På fredag var det fika fika fika hela dagen lång känns det som, men trevligt var det. Tack för de fina presenterna!
På kvällskvisten blev d lite TP o nått glas vin. Inte dumt :)

Så var det lördag. Jag for till Mia o vi delade på en vinflaska och gick ut o dansade lite.. En lugn och speciell kväll var det.. Vi fick skratta en hel del..  :)

På söndag blev det ännu mer fika och tack för presenterna för denna dag oxå :)

Förutom fika, så har jag ägnat mig åt lite plugg och nån prommis mellan varven.

Nä, jag har inte så mycket mer än fika att säga känner jag.. Nu ska jag bege mig mot jobbet.

Tack o hej!



18.50...

Kände att morgonbloggen behövde kompletteras lite.. :)

Slutade jobbet 15. När jag kom hem var jag fruktansvärt trött... Verkligen jätte trött... Men, middagen stod klar och lägenheten var städad och fin.. Min älskade sambo hade varit riktigt huslig idag. Inte dumt :). Efter maten var jag inte piggare, hade lätt kunnat somna.. VARFÖR så trött.. Ja, jag har ju iofs slöat till rejält när det gäller det där med att kliva upp tidigt, så dagens väckning 05.00 kan ju ha gjort sitt. Hade galet ont i halsen imorse oxå o nu är jag plötsligt snorig och förkyld. ORKA!!! Så.. Tröttheten har nog sin förklaring trots allt..

Jaja, när Daniel farit till jobbet tog jag med Ville på en prommis. Han imponerade på mig riktigt ordentligt.. Han gick utan koppel och fot nästan hela vägen hemifrån och till hertsön. Det kom hundar, barn, cyklar och allt möjligt, men han var sååå duktig så. Visserligen stannade vi lite då o då, men d var nog mest för att jag var nervös att han skulle springa mot cyklarna..

Men då så.. Då hörs vi!

HEJJ!

Kommentarer
Postat av: tH

2009-05-05 @ 23:02:07
Postat av: Therese

Vilkenn duktig Ville, och vilken duktig Maria! =) kraam

2009-05-05 @ 23:02:50
Postat av: Mamsen

Sköt om dej! Vi pratar en annan dag, tror jag. Idag var tydligen ingen Bra Dag!:):)

2009-05-06 @ 17:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback