Snöiga söndag

Söndag idag då.. Jag och Anneli hade bestämt oss för att fara till blomsterlandet idag för att köpa lite nya fina blommor, krukor m.m..  Jag vaknade 9.30, trodde jag, men när jag satte mig framför tv:n upptäckte jag till min besvikelse att klockan var 10.30. Vi hade alltså glömt att ställa om klockorna. tytpiskt.. Jag gjorde mig klar för att hämta Annelie o fara iväg. När jag kommer ut ser jag ju snö snö snööööö.... ÅÅååååå va trist.. Jag vill ju ha vår nuuuuu!  Jaja, bara att gilla läget. Förhoppningsvis var d här sista snöovädret, snaaart är d vår :)

Vi tog oss iväg och det blev en heldag på storheden och icke att förglömma Blomsterlandet. Detta med blommorna var ju då målet med hela våran tripp, men... Resultatet var lite si och så. Jag kom hem med trre klänningar, mat och EN blomma i en liten kruka. Inte riktigt vad jag tänkt alltså. Men nu har jag tre fina sommarklänningar iaf, så... Kommsi kommsi svenska sommar :)




I fredags såg vi lets dance och oj så bra att Magnus vann!!
Igår var vi ute i solen hela dagen, grillade solade och bara njöt av vårvädret så länge det varade.
Helgen har alltså varit lugn och skön. Var ju bjuden på inflyttningsfest, men jag var inte alls sugen så det blev en lugn hemma kväll ist. Förlåt Anna.

Imorrn börjar nya kurserna i skolan. Vetenskaplig fördjupning (låter väl piss tråkigt kan man säga) och Omsorg om människor med fysisk funktionsnedsättning (låter intressant). Jag känner mig laddad, så d blir nog bra.

Nu närmar det sig med stormsteg tills Therese får hem sin sötaste LykkeLi. Härligt! :)

Jossan är hemma i Svea rike igen, så jag hoppas att få se henne i veckan. Längesen nu.

Nä, nu har jag minsann bloggat nog ;)

Puss o Hej!


Kommentarer
Postat av: Therese

Härlig helg!!! =)

Jaa, snart är det dags att hämta hem min fina fina LykkeLi.



Puss puss

2009-03-29 @ 20:26:46
Postat av: Anonym

vi styr upp nåt häng i veckan :) har skullat ringa dig men satan inte har jag gjort det än :D

2009-03-29 @ 20:29:25
Postat av: nina

vi styr upp nåt häng i veckan :) har skullat ringa dig men satan inte har jag gjort det än :D

Postat av: nina

vi styr upp nåt häng i veckan :) har skullat ringa dig men satan inte har jag gjort det än :D

2009-03-29 @ 20:30:24
URL: http://girls.blogg.se/
Postat av: Nina

jag ville ju bara att budskapet skulle gå fram ordentligt!! :)

så hörde du racer-tojjan idag?? Du var lika fin och fräsch som vanligt :)

2009-03-30 @ 20:44:38
URL: http://girls.blogg.se/
Postat av: nina

men det är ju nå fel när man ska kommentera!!

2009-03-30 @ 20:45:55
URL: http://girls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback