Sommarlov!


Sådärja... igår var jag i skolan för sista gången på ett bra tag. Nu tar jag sommarlov och ser fram emot att jobba jobba jobba :). Som det ser ut nu jobbar jag nästa gång måndag efter midsommar. Så, man kan säga att jag har sommarlov på rikitgt nu ett tag.. Haha, d var längesen jag kände känslan av sommarlov. Skönt är det.

Självklart vill jag gärna jobba redan nu, så skulle behov finnas så säger jag inte nej :)

Mobilförlusten är ett faktum, men jag har fått mitt nya sim-kort på posten idag. Jag tänkte att jag skulle låna Dannes gamla mobil tills jag känner mig rik nog att köpa en ny. Tog fram den, satte i sim-kortet och var glad i hågen. Men.. Nähä, då är en knapp trasig, så den gick inte att använda :(. MIN gamla gamla är inte att tänka på, det fanns ju en anledning till att jag köpte ny.. Jag insåg att det inte var mycket mer att göra än att helt enkelt ta tag i utgiften på en gång, så.. Jag pallrade mig in till stan och hem kom jag med denna nya familjemedlem.
 

       



Är hon inte söt?! :) Känner mig som ett barn litet barn, kan knappt hejda mig att ta ur den ur laddaren. Men, bara att hålla ut. För denna gång mina vänner ska jag vårda min nya kompis med största ömhet. Lycka till Maria! Tack.

Ja, då vet ni. Snart är jag anträffbar på mobilisatorn igen.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vilken Fin Mobil!! Nya familjemedlemmen:) Vårda denna medlem Ömt:):)

2009-06-02 @ 17:21:28
Postat av: Anonym

tjusig tjusig... men duu.. good luck :D ;)

2009-06-02 @ 18:13:34
Postat av: Anna

ahhh nu klickar det. Trott att du dissat mitt sms!! haha, kom d fram eller hann d bli för gammalt? :)

Postat av: Therese P

Snygg mobil, har spanat på den där! Du får tell me how den är ;)

Vi hörs under dagen nu då när vi inte hörts på flera herrans dagar! =)



Kraaaam

2009-06-03 @ 06:47:45
Postat av: Nina

saudan vikke fin!

2009-06-03 @ 09:56:41
URL: http://girls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback