En liten "extra" blogg

Jaha, vips hade jag en till blogg. En liten extra kan man säga.. Haha.. Ja, jag tänkte att jag skulle testa att blogga från mobilen. Ja, så gick d till. Jag trodde lixom att jag skulle få ange min nuvarande adress eller nå, men Vips var bloggen publicerad utan att jag visste var :). Jag kom rätt fort fram till att den fanns här http://mariamob.blogspot.com 

Ja, jag kommer nog inte att använda den spec ofta, men ibland.. =)

Då vet ni d.

Nu ska jag göra goda kycklingklubbor i ugn till middag. MUMS.

Sen blir det träning och jag LÄNGTAR! Härligt va?! ;)

PUSS & HEJ!

Kommentarer
Postat av: Theres

Fy satan!! vilken spindel hatar dem uuhhhh!!

hade en lika fet i rummet en morgon då jag vakna, sover aldrig mer med fönstret öppet!!

saknar däj:)

Postat av: Ida

Hej! Hittade till din blogg idag och vad fin den är! Blir lite avundsjuk! Träffade på din karl och hundarna i skogen häromdagen när jag var ute med vilddjuren. Får boka in en kaffe någon dag!

2009-06-03 @ 23:10:57
URL: http://idanylen.wordpress.com
Postat av: Mamsen

Vad har man en extra blogg till? Smaklig måltid me kycklingklubbor :) Hos mej blir det rabarberkräm, inte illa det heller :) Kramen!

2009-06-04 @ 13:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback