Lediga söndag!


Gud, så skönt. Jag har längtat så efter denna härliga lediga söndag. Jag är fortfarande kvar på praktiken hela veckorna och jobbar varannan helg. Så, det blir inte mycket ledig tid nu tyvär. Men, men.. Det är ju mitt eget val. Igår jobbade jag extra på hertsön också, ett monsterpass 7-18, så just därför är denna dag extra efterlängtad.

Ja, idag ska jag njuta av ledigheten. Har ätit en god söndagsfrukost framför tvn och nu håller jag på att tvätta. Tråkigt att jag har en sambo som aldrig vill äta frukost och som sover tills min halva dag gått! Grr.. ;) Tänk så mysigt det är att bara äta frukost tillsammans, men nej nej. Det har hänt högst fem gånger. Trist!

Idag ska jag nog inviga mina nya skidor. Har ju inte hunnit med det än.. Ge mig fler dagar på veckan!!!

Ja, vad har hänt sen förra inlägget... Hmm, lite svårt att hålla reda på, när det är så långt mellan inläggen.. :)
Men jag gör ett försök. Förra lördagen var vi bjudna på middag i Piteå hos Jens, Isabella, Gustav & Lovisa. Det var en jätte trevlig kväll med god mat, bad, bastu m.m. Vi spelade Wii Fit också, icke att förglömma.. =)) Ja, en bra kväll. Tack tack!  

Jag o Mia var och simmade i torsdags. Solade & bastade gjorde vi också. Skönt!
 
I fredags var vi i studiegruppen på afterwork. trevligt d me!

O nu är det söndag igen och jag vill åka skidor NUUUUU. Ska gå o hoppa i sängen lite tror jag, så att jag får liv i sömntutan! ;)

Tack & Hej!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja visst är det fantastiskt med dessa sömntutor ;) Känner igen din sits.. haha. kramar

2009-01-18 @ 15:52:24
Postat av: Anonym

Härligt me en uppdatering, trodde du hade gått i ide=) Kul att höra att allt är bra. Jag vill oxå åka skidor de åker för fullt i Hammarbybacken (utför) nedandför min lght å jag är sååå sugen. Ha de kram kram

2009-01-18 @ 22:31:24
Postat av: Sandra Holmlund

Hej Maria!



Hittade din blogg genom facebook. Hur mår du? vad gör du nuförtiden?



Kram Sandra

Postat av: Mamsen

Jag väntar mej mer "prat" på din blogg. :):) Kramen!!

2009-01-28 @ 22:05:06
Postat av: Sandra

Hej! Jo det är bara bra, lite stressigt med flytt o allt annat. Men jag trivs som fisken. Vad pluggar o jobbar du med då?



Har du fått inbjudan till "Klassfesten"? Kram

2009-02-06 @ 09:11:44
URL: http://sandraomolly.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Då kommer du nog få det. Det är ju 10 år sedan vi gick ur nian, så då är det ju återträff. Jag fick min inbjudan för någon dag sedan o vissa hade redan fått den för flera veckor sen.



Trevlig helg! Kram Sandra

2009-02-06 @ 21:50:15
URL: http://sandraomolly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback