Hej hopp!

Jaaa, jag vet att jag är sämst på att uppdatera... Men jag lever och mår prima iaf! :)

Efter en lång och välbehövlig julledighet är vardagen här igen. Underbart att vara ledig, men jag tycker det är ganska skönt med vardag igen faktiskt. Man har ju varit helt dagvill den senaste tiden. Igår var det tisdag, men kändes som söndag. Idag är det en onsdag som känns som en måndag och vips är det torsdag imorrn. Ja, man blir mer vimsig än vanligt av alla dessa röda dagar.

Julen spenderades hemma i Kramfors med nära och kära. Mysigt och kul att träffa dom jag ofta saknar. Daniel jobbade så han och Ville stannade hemma i Luleå, mysigare hade det såklart varit om dom också var med, meeen.. Det går inte alltid att uppfylla allas önskan på samma gång.

Nyåret firade vi här hemma hos oss med god mat och dryck. Jag avancerade med att göra förrätt och efterrätt. Varmrätten överlät jag fint :) Gott blev det och trevligt var det.  När det närmade sig tolvslaget tog vi oss in till stan och såg fyrverkerier sen hamnade vi på Cleo och det var faktiskt en väldigt lyckad kväll! Cleo har sina ljusa stunder IBLAND!

Josefin var hemma en sväng, kul att se henne. Tyvärr så var vi båda mycket på vift, så vi hann inte ses mycket alls. Men, men.. "Vänner är som stjärnor, ibland ser man dom sällan, men man vet att dom alltid finns där" Kramar till dig gums!

Nina & Gustav har inte länge kvar nu innan deras lilla bebis tittar ut. Ojj, va roligt det ska bli. Jag var där och hälsade på i veckan och JAaa... Magen är stoor och hård :) Gullis!

Ja, det är skönt med lite jullov. Man hinner träffa alla sina härliga vänner lite extra. Vi har även hunnit med en sväng till Ikea på jullovet, så nu har vi ännu lite mysigare här hemma.

Johanna den lilla loppan drar till Thailand på fredag. Fyyyyra långa veckor är hon borta. Avis kan man säga att jag är. Gud, så skönt det vore med lite sooool.

Men, men... Jag är inte bitter. Bara det blir liiite lite varmare så är ju vintern rätt mysigt den me. Men -17 gilllar jag inte. -5 är lagom:)

Vet ni vad... Jag har äntligen köpt mig ett par längdskidor och allt där till. Så nu väntar jag på rätt tillfälle för första skidturen. Ska bli kul!



Snart är det dags för en lite mini semester. Någe Thailand kan jag tyvärr inte skryta med, men en liten kryssning är inte fel det heller. Ska bli kul d me!



Nä ni, nu har jag skrivit lite väääl mycket. Nån måtta får det väl vara ;) Dags för lite tv.

KRAM till er!

Kommentarer
Postat av: Josie

Du är bara för Söt gumman ;) Miss you maaaassor !!!

Postat av: Nina A

Wooow värsta bilderna å allt.. du e sämst på att update your life.. skärpning!! :-) puss

2009-01-09 @ 09:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback