Inga kommentarer

Att jag är dålig på att blogga är ett faktum som jag inte tror behöver kommenteras närmare. Ni som läser min blogg har nog redan insett det vid det här laget.

Det värsta med den dåliga uppdateringen är ju att jag har lite svårt att komma ihåg vad som hänt sen sist. Men lite ska jag väl komma ihåg.

Sist skrev jag ju om min premiärskidtur som jag väntade på. Vi hade en härlig dag i skkidspåret. Himlarns rangligt var det till en början, men det tog sig och var riktigt kul. Men aj vilken träningsvärk jag hade dagarna efter =).

Vi har ju varit på vår efterlängtade finlandskryssning också. Jag, Daniel, Carro & Markus. En toppen helg med dom bästa blev det. Vi badade, bastade, åt god mat och kalasade hela helgen ;). Kul kul.

Josefin var hemma från Norge på en snabbvisit innan hon drog vidare till Thailand förra veckan, där hon nu är och njuter. Lite avis är man, men bara lite ;).  Förra fredagen var Josefin, Nina, Gustav & Lovis här. Vi lagade god mat och hade en jätte trevlig kväll. På lördagen var det dags för fest hos Therese. Det var på tok för längesedan jag var där, så d var kul. Mia var med hon också, vi smet iväg lite tidigare för "klädbyte" och såkallad "köframförhållning". Vilket var skönt för vi slapp kön helt och hållet och hann dansa oss less på ollivers :).  Det hör inte till vanligheten att man går från krogen före två, men man ska ju sluta när man är på topp, så vi var hemma runt två :). Vi såg tyvärr inte ens till therese o gänget ute, men roligt hade vi iaf. Min pärla miapia o jag!
 
Vips var det helg igen och jobb väntade. Therese smittade av sig med sitt partysug till mig,. Danne var på samma humör, så när jag slutade hämtade jag först Mattias sen  Therese. Vi for hem till oss för lite vin, kortspel och surr. Sen taxi till invit och, ja... Ännu en kul och bra kväll. Men nu är det nog... NU, IDAG är det ett sunt liv som startar här i huset. Kroppen behöver renas känns det som. Frisk luft, ordentlig sömn, bra mat, träning och... Ja, allt vad ett sunt liv innebär.. SKÖNT! :)

Förra veckan var trist, en svacka. Jag var less, ledsen och irriterad mest hela tiden. Men nu, nu är det bra igen. TUR att man kan prata för det är viktigt. Så praaaata mina vänner praaaaata!  =)

Jag älskar min käre sambo mest av allt i hela världen och vill inget annat än att leva livet med just han, så d så ;) 



Puss till dig! 

Förresten. Jag är heeeelt såld på Melissa Horns musik. Hon är fantastiskt bra. 

Nu är det dags att krypa ner under täcket. 

Hej hopp!!

 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja man börjar känna att man är rätt gammal, haha! Jag tycker att det ska bli skoj o träffa alla (dom flesta iaf, haha).



Hoppas du haft en bra helg. Kram på dig!

Postat av: Therese

JAG VISSTE DET! Att du skulle älska Melissa.. tur! ;) Tack för en uppdatering och tack för att du finns. kram

2009-02-10 @ 09:41:49
Postat av: Mamsen

Kul, gumman o läsa din blogg, äntligen!:)Håller med dej om att Melissa Horn Är Bra! Sköt Om Er!! Kram i Stora Lass:):)

2009-02-11 @ 17:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback