Hur länge varar bloggtorkan???

Jaa... Till mamma och alla andra som funderar på hur länge bloggtorkan varar...

Jag vet inte. Funderar starkt på att lägga ner allt som har med blogg att göra. Är lite less helt enkel. Är d nån som undrar hur jag har det så är det bara att ringa eller helt enkelt plinga på dörren och hälsa på. Jag är less på att dela mitt liv med människor via en blogg. Det känns inte alls kul. Det lilla jag skrivit i bloggen är sångt som mina vänner och familj får veta iallafall. Jag träffar och pratar hellre med er än att kommunicera via en blogg, så tyvärr mina vänner.. Jag tror att blogg torkan vara ett tag till.

För er som inte vet kan jag iaf tala om att vi nu flyttat till en större lägenhet. ÄNTLIGEN har jag fått mig en balkong, som jag längtat! :) Nu sitter jag här med tända ljus i en fin öppen spis (man får inte elda i den, så ljus duger mycker bra) :). Ja, här sitter jag alltså och skriver en liten liten blogg. Men, som sagt. Bloggtorkan kommer nog att vara. Jag tycker helt enkelt att vi ses eller hörs istället för att ni ska ta reda på hur jag har det genom en opersonlig blogg. Sådetså! ;)

Ha det fint mina bloggläsare tills vi hörs eller ses igen!

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha.. sötnos!

2009-08-24 @ 12:41:12
Postat av: Kickan

JAG SAKNAR DIG , skriv nu blogg så man blir uppdaterad!

2009-10-03 @ 19:31:39
Postat av: veronika

Men stumpan jag vill ju oxå läsa!! Kram

Postat av: Rebecka

fin blogg :)

2009-11-18 @ 20:04:19
URL: http://sirapsbarn.blogg.seg.se
Postat av: Linn

Super fin blogg du har(gillar verkligen headern) allt bar med dig ? =)

2010-01-10 @ 13:04:16
URL: http://linnzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback