Underbara vårväder!

Det är ju helt fantastiskt vad solen är bra. Man blir pigg, glad, lyckligARE och full av energi.. JAja, nu ska jag inte överdriva, men jag älskar solen så enkelt är det. :)

Har just kommit in från en skön prommis och nu sitter jag här och ta en välförtjänt "slötid" framför datorn.

Helgen har varit bra. I fredags bjöd vi Björn på mat. Mia kom förbi hon me, men hon hade tyvärr redan ätit. Vilket nog var lika bra när hon näst intill höll på att avlida av bara lukten av all vitlök Daniel kryddade och stekte köttet i.. Så, det var nog tur att hon var mätt.. ;). Vi fortsatte kvällen med lite vin smuttande, guitar hero. Vi övergav tvspelandet efter ett tag och gick över på lite mer och bättre live musik. Allsång kan man nog säga att kvällen avlutades med.

På lördag tog jag en skön morgonprom runt sjön och städade lite innan det var dags för dop. På kvällskvisten var jag galet trött, spenderade mesta tiden i soffan och somnade tidigt.

Nä, nu fick jag ett stooort sug efter hallon. Måste tina ett gäng NU på direkten ;)

Vi hörs då, hej hopp! 

Kommentarer
Postat av: veronika

Hej hopp ; ))



Jodå jag blev ju tvungen att skaffa mig en blogg jag med haha... Kunde ju inte bara sitta och läsa alla andras ; )) Hoppas allt är bra med dig med, jag har ju följt din blogg ett tag jag ; ))

Kram på dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback