Tisdag

Mm, tisdag idag.. Jag har varit ganska duktig med pluggandet idag ska ni veta ;) Haha.. Jag tog ju ledigt från självstudierna igår, så att jag varit GANSKA duktig är kanske egentligen inte bra nog, men men..

Igår var Daniel ledig, så jag tog mig som sagt en ledig dag jag me. Vi for till Piteå, lämnade Ville en stund hos D:s papps för att ha en mysig dag på stan i lugn o ro.. Haha, d låter som att vi är föräldrar som lämnade bort barnet ett tag..:) Ja, vi hade iaf en riktigt mysig dag på stan och vi gjorde en hel del bra köp. När vi for hem tog med oss två hundar. Skönt för D:s pappa att vila lite från vovven. Så idag har jag haft sällskap av två små liv här i mitt pluggbo. Dom tar mig ju ut på prommisar lite då o då, s d är inte illa.. Jag känner mig så omhändertagen.. :)

Här kommer en bild på kompisarna.




Nej, nu är det dags att göra lite nytta igen..

Hej hopp!


Kommentarer
Postat av: Nina

sötpluttar :)

Postat av: Theres

Åhhh jag e så kär i Ville!! vackraste killen i Luleå så det så:)

2009-04-07 @ 22:19:41
URL: http://lillasysterysters.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Jag håller med din kompis Therese! Jag är oxå kär i Ville!! Vilken ras är det i den andra hunden? :)har aldrig sett en sån förut, men gullig ändå.... :):)

2009-04-08 @ 15:31:52
Postat av: Therese

Prinsen och William =)

2009-04-08 @ 19:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback