Pigg piggare piggast

Ja, där ser man. Livet går som allt annat upp och ner. I förra bloggen var jag trött tröttare tröttast, men nu ni.. Nu är jag piggare än nånsin tror jag :)

Har nyss kommit in från en långprommis i ett fint och soligt väder. Jätte skönt var det. Jag tog med mig Ville och vi gick förbi Anneli som följde med. Jag hade råkat ta med mig en nyckel hem från jobbet, så vi gick förbi till Hertsön och lämnade den.

Vi mötte Nina, Gustav & Lovis som var oxå ute på en prommis. Hurtiga som tusan hade dom fullspäckat schema med aktiviteter för dagen :).

Vet ni vad.. Jag har varit sugen på palt i flera veckor. Så vi avslutade prommisen med att gå in på coop och handla lite, så nu blir det palt till middag om nån timma.. *mums*



En bild på mig o Ville en härlig dag på isen lägger jag in så att inte inlägget ser så kort ut ;).

Nä. nu är det dags för lite plugg.

Kommentarer
Postat av: Nina

Och nu tvättar jag dessutom! oj oj oj :)



ha så mysigt i hemmatrakterna till påsk så får vi hänga sen :) Puss

Postat av: Mamsen

Härligt o höra att du är pigg! Vilken fin bild på Ville o dej:)Va var Danne då?:):) Välkommen Hem i Påsk!!

2009-04-06 @ 12:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback