Glad Påsk!

Ja, Glad Påsk mina vänner!

Jag har jobbat klart för idag, varit på stan en snabbis, prommat med doggsen packat (lite) och duschat. Nu ska jag kleta in ansiktet i lite smink ta en till prommis, packa klart och vänta på att min prins ska jobba klart. :) Så.. Om några timmar åker vi mot Kramis..

Men ojojjjj så trött jag var imorse. 04.45 ringde väckarklockan. Puh.. Jag är ju inte van att kliva upp såå tidigt, men men.. Jag tog mig upp och till jobbet tillslut och NU först känner jag mig riktigt vaken.. :)

Nä, nu måste jag pyssla vidare.

Ha en mysig påsk!

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Therese

Alltså tolv timmar efter att väckarklockan ringde vaknade du ;) Hihi...



Ha en lovely påsk!

Puss

2009-04-09 @ 16:58:48
Postat av: Jess

jahaja maria, är de inte dax att uppdatera nu?! eftersom duv ar på mig menar jag ;) Hoppas allt är bra och att ni hade/har de bra i kramis över påsk! kramar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback