Då var det fredag!

Ja, nu har det gått sådär fort igen. Fredag än en gång..

Igår när jag varit i skolan och hemma för lite mat i magen prommade jag in till stan för att joura på willys. Dom skulle ut o äta, så jag var snäll och ställde upp några timmar. Ville fick följa med på prommen, men inte in på willys.. :) Han fick vara med den bästa av alla Mior, vilket han trivdes mycket bra med. Tack Mia pia för hjälpen! :)

Jaha, imorse då.. 07.13  ringer d på dörren... ÅÅåååå... Då ska dom byta termostater på alla element. Tre killar/gubbar kliver in och fixar detta (Tur att dom var TRE stycken i våran stora lägenhet, vi har ju ändå tre element).. Jag låg kvar i sängen och tänkte sätta på mig några kläder, men se d hann jag inte med. När jag låg där under täcket kommer en ung liten kille in och mekar med elementet, så jag fick snällt ligga kvar där i sängen o se på när han jobbade. Hahaha... Liiite jobbigt kändes d.. :) Jaja, dom hade ju satt upp en lapp nere i trappan, men att dom skulle komma före åtta trodde jag då inte.. Men, men.. Nu är d fixat. Dom skulle komma tillbaka efter lunch så då får dom väl ett lite trevligare bemötande om jag nu är hemma.. :)

Nä, nu prommis, dusch, fix och STORhandling när Danne Panne vaknat ;)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja jag väntar mig nå liknande nu när de ska fixa med vårt ventilationsystem... sautan va jobbigt ;)

2009-04-24 @ 10:31:52
Postat av: Anonym

Krävdes de tre killar till jobbet??

De var garanterat Norrmän!! odugliga människor;p

kram på dej!!

2009-04-26 @ 01:07:57
Postat av: Tess

inte meningen att vara anonym, sorry:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback