Bak & film

Goddagens!

Idag har jag & Maria suttit i skolan och knåpat lite på vår mesterliga rapport. Skönt att vi kommit igång, nu är vi snart klara =).

Helgen var lugn och skön. På fredag var vi och storhandlade, tittade även på mc-kläder m.m. Lååååång tid tog d och trots att jag också tycker det är rätt kul så blev jag LESS efter nån timma.. ;) Men, men.. Daniel blev en hjälm och säkert en massa kunskap rikare.. :)  På kvällskvisten blev det så ska det låta, kex och ost. Mysigt och gott var det.

På lördag kom Mia förbi och vi tog en prommis i d fina vädret, hon åt en god middag med oss innan hon bussade hem. Jag startade mitt bakande och gjorde en kaka. Sen blev det en film och för en gångs skull höll JAG mig vaken och Daniel somnade. Haha.. Det kändes nästan som en vinst eftersom det annars ALLTID är jag som somnar.. :)

På söndag började jag dagen med mera bak, sen for vi till Arcus och kikade på vårmessan. Blev inte så mycket handlat, men mysigt att bara strosa runt o titta på allt som fanns. Hemma igen blev det mat, prom runt sjön och sen ännu en film.

Så igår var det måndag... Jag o Ville tog en prommis in till stan för några ärenden, sen hem och åter till baket.. Nu har jag avverkat tre av mina fem bakverk, så ikväll kanske jag blir klar. Vi avslutade gårdagen med en prom runt sjön i regnet.. Blöta blev vi, men skönt var det.

Ja, nu vet ni hur min helg varit. Den  har gått i bakets och filmens tecken kan man säga. Nu ska jag laga lax till middag..

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag imponerar inte så mkt med mitt bak mot dina fem ;) haha.. kramar.

2009-04-28 @ 22:07:49
Postat av: mamsen

De går inte att ta miste på, vem som fostrat dej in i bakvärlden:):)Kramis Gumman!

2009-04-29 @ 17:18:58
Postat av: Nina A

Sicken liten bullmamma du blivit :-) du e väl inte gravid? ;-)

2009-05-06 @ 08:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback