Uppe mé tuppen!

Gomorron gomorron!


Nu är jag hemma igen efter min lilla kramfors tripp. Allt har varit jätte bra och mysigt och som vanligt lika jobbigt att åka hem. Det verkar bli värre o värre för varje år och varje gång jag åker tillbaka känner jag att jag bor på tok för långt bort från alla där hemma.. :(

Nog om det. Jag har saknat min söta grymt mycket där hemma. Men luuuugn lixom.. Jag har ju bara varit borta 4-5 dagar och på torsdag åker Daniel o är borta 3 VECKOR!!! Hur ska jag då överleva om jag saknar så hääär mycket på inte ens EN vecka ;). Jaja, det går fint. Jag har ju go Ville här hemma, så vi ska ta hand om varandra och hålla ställningarna dessa veckor. Hurtiga ska vi vara med många långa sköna promenader. Det blir bra. Lite distans till varandra är bra tror jag. Att lixom få känna att man saknar gör att man uppskattar det man har så mycket mer. 

På måndag börjar skolan oxå, så nu är hösten defenitivt här. Härligt!

Jag delar med mig av några höst bilder från stugan. 

    

Pappsen tog en sväng ut i skogen för att hitta lite fina kantareller.




Jag & farmor tog en mysig prom i skogen vi med.  Våran plan var INTE att plocka svamp, men vips stod det några gula fina kantareller där ocj tittade på oss, så vi kunde inte motstå. Huvan på jackan fick agera svampkorg. ;)

    

Sådär, nu ska jag fortsätta denna tisdag. Ha en bra dag mina vänner.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Therese

underbara bilder! =) Kram

2008-09-02 @ 10:05:23
Postat av: Frida

Åh! va synd att jag missade dig även denna gång.. tittade på bilderna och blev så glad.. va söt hon är din farmor =)förstår att det måste vara jobbigt att lämna dem. Vi ses snart! Kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback