Tiden går fort

Ja det gör den verkligen.. För precis ett halvår sedan var allt inte riktigt som nu. Men nu har ett halvår gått och allt är som det är. Helt underbart. Det är bara dags för dig att komma hem från denna semester som känns som en evighet lång. Men den som väntar på nått gott... På lördag har jag äntligen väntat klart. Jag längtar som bara den! :)

Min helg har som sagt gått åt till att jobba på det underbara willys. Mmm... oh, yess.
Jobbhelgen är över och det känns skönt.

När jag kom hem från jobbet letade jag fram ett recept. Gick till coop och inhandlade lite ingredienser som fattades och nu sitter jag här med nybakta blåbärsmuffins. Mums. Har dock inte smakat på dem än, det får vänta till en annan dag.

Min tanke var att jag skulle vara ekonomisk och baka nått matbröd, men... Äsch, det kändes tråkigt. Så det fick bli muffins ist. Så nu har jag kanske gott fika att bjuda på när ni hälsar på om ni har tur:)

Tänkte lägga in en fin muffinsbild här, men det fungerar icke..

Tack o hej!

Kommentarer
Postat av: Nina

men vilken duktig, du bakade iaf :D

Postat av: Therese

Roligt att höra att alla verkar trivas så fantastiskt bra på Willys....?

2008-09-22 @ 12:24:27
Postat av: Mamsen

Gu va gullig du är, gumman. Ja, du den som väntar på nåt gott. Kul o höra. Jag blir GLA-A-Ad!!:)

2008-09-22 @ 16:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback