Solo...


Hej hå!

Nu är jag Solo solo här hemma. Fast jag har ju Ville, så egentligen är jag ju inte alls solo. Igår skjutsade jag Danne till Kallax. Han flög till Stockholm o imorse började resan mot USA och LasVegas. Allt började lite rörigt, klantarna på Kallax hade satt hans väska på utrikes bandet, så den var nära att komma till grekland.. Men d löste sig och han hade fått sin väska imorse och kunde sätta sig på flyget med väskan incheckad. Tur då! :)
Om jag har räknat dessa timmar rätt så är dom efter 10timmar nu i New York i väntan på sista flyget Oj, så härligt de kommer att ha det där borta. Liiite avis är jag allt. :)

Idag tog jag sovmorron, sen en skön höstprom och en god frukost. Annelie kom hit efter jobbet och vi for till storheden en sväng. En ganska lång sväng blev det, men d var en mysig dag. Jag tänkte ju handla lite roliga saker jag sett på mique, men... Nähä, inte fanns d nån sån affär på storheden inte. Det var tydligen ett tag sen jag var där, för sist fanns den minsann där.. Haha.. Jaja, jag får väl ta en stadstur och uträtta mina småköp ist.

Imorrn och på söndag ska jag jobba på willys. Shit... nu var det sådär längesen igen, men d ska nog gå bra. Känns kul.

Nu sitter jag här på soffsängen :) och ser sing a long o smaskar på lite popcorn. Riktigt mysigt har vi d jag o William :)

Annelie o Malin skulle ha en singstar kväll ikväll. Tänkte titta förbi, men vettit tusan om jag ids. Blev slööööö som tusan. Jag tar nog en prom och försöker somna tidigt så att jag orkar upp tidigt imorrn ist.

Hoppas ni har en bra fredag kväll!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jag hör att du har de bra, Ville o Du! Nyttigt att du får känna saknaden av Daniel. Kärleken!!Den Måste Prövas! Nyttigt o Sunt! :):) Kramen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback