Skönhetslördag :)

Jobbet idag på willys gick fint. Allt sitter lixom i ryggmärgen. När man väl sätter sig där i kassan så kommer alla nummer och koder automatiskt. Skönt.

Jag for hem på lunchen och gick ut me Ville. Nu när jag är själv med han förstår jag Dannes "pöffsighet" mer än nånsin. Han känns som mitt lilla barn. Vad jag än ska göra så tänker jag på han och planerar så att han ska ha det som en kung ;). Han har fått nya roliga leksaker, godis och alltmöjligt.. Hihi.. :)

När jag kom hem från jobbet var det fina vädret fortfarande kvar. Tuur..  :). Det blev en långprom, fotbad, ansiktsmask och sist men inte minst unnade jag mig en solning. En riktig skönhetskväll med andra ord.

Nu sitter jag här och bloggar. Ska se om jag hittar nån bra film här på datorn att kika på innan jag somnar.

Imorrn blir det jobb igen och på måndag skola..

Puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback