Nu så..

Ja, nu är jag hemma från denna dags alla uppdrag...

Klockan ringde så där aaas tidigt imorse igen.. Ojojojjj va jobbigt d är att kliva upp nu. Förra veckan var jag ju så pigg på mornarna och d var så skönt.. Men, nu.. Ja, nu är det en pers.

Var i skolan vid åtta imorse. Vi var klara ganska tidigt, så d var skönt. Jag hann vara hemma ett bra tag innan jag började jobba halv tre. Skönt.

Vi började med en cykeltur.. Sedan flöt kvällen på med middagslagning, pusselbyggnade, dataspel och sångstund.. Haha.. ja, nu trallar jag på elektic banana band.. "Jag vill att tomten ger mig bara hårda paket... trallallallaaa" Ja, julmusiken ska börjas i tid.. Men.. Nån måtta får d väl vara.. :D

Nu är lördagen ännu närmare och jag lääängtar!! ;)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jessica

förstår att du lääängtar till lördag!! de lär bli en del myspys, antar jag ;) hoppas allt är bra! förresten, är du kvar i lule?? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback