Håhåjajaa

Mm.. Håhåååjajaa.. Så känns d nu :)

Jobbade 7-15 idag, sen direkt till emma för lite plugg. Ville fick följa med, men något bra pluggstöd var ingen av hundarna måste jag säga. Fast dom skötte sig bra :) Stackars emmas söta lilla plutt vovve. Han blev nog helt less på yrvädret ville som kom dit o åt upp hans mat. Busa ville han ju göra oxå och det är det inte alla som vill ;)
 
Vi pluggade på och funderade ut en hel del, så nu är vi kanske liiite klokare. Det här kommer gå galant.
Husliga ems hade bakat gott bröd och bullar som vi smaskade på innan plugget. Inte illa.. :)

Nina ville titta förbi ikväll, men det hann vi inte med.. Synd :(
Hoppas vi kan hinna med d till veckan ist. Jag saknar ju min lilla stjärna.

Anna skulle oxå komma förbi i veckan, men vad häääänder med tiden. Den bara spriinger iväg. Man måste "boka" in en tid för att man ska hinna med alla småsaker man vill göra verkar det som.. HÅhååjajaaa, som sagt... :)

Nu har jag äntligen satt mig ner efter dagens alla måsten. SKÖNT. Nu ska jag dricka mitt goda blåbärs te, sen lägga mig och läsa en stund innan jag somnar.

Tiiidig morgon imorrn igen..

Kram.

Kommentarer
Postat av: Anna

Men jaa du, jag säger desamma vad händer med tiden?! Ge dygnet 6 tim eller 10 till tack haha. Känns nästan som att vi måste boka in ngt för att det ska bli av! Men jag hör av mig imorgon, om jag inte är helt död efter sundis!

Postat av: Therese

Ja och vi skulle ju ses oxa! =)

2008-09-18 @ 12:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback