Goddagens!


Jag vaknade tidigt imorse (före sju). Alltså... Nå äre väl typiskt. När man väl har tid att sova ut, då vaknar man av sig själv och är uppe me tuppen. Fast när man är pigg är det iofs ganska skönt. :)

Idag ska jag jobba 13.30-21.30. Toppen! Jag måste nog vara en underbar vikarie just nu. Skolan känns för tillfället lugn, så när de ringer o frågar om jag kan jobba låter det typ såhär.
 
-Ja, hej det är kalle från jobbet.
-Heeeej!
-Kan du jobba imorrn?
-Ja, gääärna. Vilken tid?
-13.30-21.30.
-Ja, d blir jätte bra.
-Fint då syns vi imorrn.
-Japp, d gör vi.
 
Haha, annars är det ofta krångrel med att tiderna inte passar osv... Men nu för en gångs skull kunde jag säga ja utan tvekan eller fundering. Härligt.

Imorrn ska jag & Emma laga lunch och plugga. Dogsen ska oxå få vara med, så slipper någon av dem vara ensam hemma. Perfekt!

På torsdag ska vi kanske till alvik och titta till Susanne och Kristina över en lunch.. :))

Nu ska jag ta mig ut i den friska luften innan jag hopprs in i en skön dusch.

Ha en bra dag alla friends.

Kram kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

2008-09-16 @ 14:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback