Tråkiga regn.. :(

Jag & Johanna skulle ju ha morgondate imorse för en prom runt sjön. Jag kliver upp pigg o alert börjar klä på mig, åsså när jag tittar ut ser jag att d regnar... *suck*.. Ja, med en stor suck klädde jag av mig igen och kröp ner under täcket. Typiskt.

Hittade ju en såndär hemsk lista som jag brukar undvika, men.. Jag kan inte vara sämre än Anna, så här kommer den. :)

DAGENS:
Klädsel: Mörka jeans, grön skjorta
Frisyr: Utsläppt än så länge ;)
Låt: Ingen än.
Tv: Vet inte än.
Vill ha: Ett sort rymligt hem ;)
Tråkigaste: Regnet
Roligaste: Fredagen närmar sig.

SENASTE PERSON SOM:

Sov i din säng: Daniel & Ville
Såg dig gråta: Daniel.
Fick dig att gråta: ...
Fick dig att börja skratta: Caroline
Du gick på bio med: Jobbet
Skickade ett email till dig: Norwegian
Skickade ett sms till dig: Johanna
Skickade ett lunarinlägg till dig: Haha, ja d var några år sedan. Ingen aning.

EXTRA:
Vad är du mest rädd för: Att förlora någon nära.
Vart vill du gifta dig: I solen i sverige
Vem hatar du verkligen: Oj, d var ett starkt ord. Ingen.
Varit kär: Ja, ÄR kär ;)
Kör du bil: Ja
Har du ett jobb: Ja
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja, men inte jämt.
Är du ett hälsofreak: Nja, försöker ibland.
Är du ensam nu: Nej.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta. Svenska låtar =)

FAVORIT:
Rum i huset: Haha, sluta retas!
Typ av musik: Beror på humöret .
Parfym. Paris Hilton??
Månad: ?? Alla har sin charm ;)
Mat: Pasta
Dricka: Trocadero
Godis: Hmm.. Chocklad
Tidning: ??
Film: Grease :)
Djur: Hund, katt.

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:

Gråtit: Nej
Köpt någonting: Nej
Sjungit: jodå :)
Sagt att du älskar någon. Ja
Velat att säga till någon eller några att du älskar dem: Ja
Träffat någon ny: Nej
Saknat någon: Ja.
Kramat någon: Ja
Kissed someone: nej
Ätit: Ja

Sådär, nu har jag fullgjort min "listplikt" för ett tag..

Nu.. PLUGG.

PUss o Hej!

Kommentarer
Postat av: sussa

Hihi ser att min lista gjort susen...Hittar den på lite överallt..de är bra de =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback