di di di di didi dii di di didi di di dii

di di didi dididi di di dididi di di didi diii.. Ni hör väl vilken låt jag nynnar på?! Va, inte... Men hallåååå. D är ju popcorn. Di di didi di di dii... Haha.. Allt är ditt fel Emma. Jag har haft låten i huvet nu ända sen bilfärden igår. :)

Nå, Niiinia sluta nu att tänka på nå helt annat än popcorn. Jag vet allt vad du tänkte när jag skrev didi.. :D

Igår var jag på ikea med en bil tjejer. Vi var även på Alco såklart och några andra affärer hann vi oxå mé. Trots den lilla lilla ytan vi bor på, så lyckades jag handla hem två påsar från ikea. Haha, att man aldrig får nog:) Jag fick med mig en fin rosa duk till köksbordet, lika rosa fina bordstabletter, en rosa diskborste, en toaborste, tvålbehållare, badrumsmatta, handdukar, servettställ, servetter, sängkläder, topsburk, toalock som inte passade, söta kryddburkar, m.m.. Hade kunnat handla mycket mycket mer.. Men... "Det rymms inte" ;)

Ja, vi hade en riktigt rolig dag.

Idag har jag suttit med plugg mest hela dagen. Sen lite småpyssel nu på kvällskvisten.

Har bokat biljett till Stockholm oxå. Tänkte hälsa på syster i Gävle, så tar flyget till Stockholm först. Min plan är att hon ska möta upp mig där för en shoppingdag innan vi  åker tillbaka till henne.. D kommer bli great. En härlig syskon helg. Kul kul!

Nä, nu måste jag koncentrera mig på Greys.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Nina

haha jag tänkte kommentera å skriva nåt om det innan jag läste vad som stod under, tsss :D

Postat av: mamsen

Ha,ha Allt ska matcha! Rosa är vad som gäller nu, märker jag. Kul! Sköt om varann, Krama Ville från Mej!

2008-10-10 @ 14:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback