Check för hemtentan!

Sådärja, då var hemtentan avklarad. Skönt, men shit va jobbig den var. Från 8 till 15 fick vi hålla på och jag satt i princip hela tiden. Innan tyckte jag att 8 till 15 var himla lång tid, men tji fick jag.. Jaja, nu är den iaf över och det känns skönt. Hoppas bara att jag klarade den oxå.

Nu är det bara uppsatsen kvar, sen kan jag säga check för hela kursen.

Imorron bitti har jag tänkt att tvättstugan ska vara ledig och beredd på att jag kommer dit med ett tvättlass :)

Jag hade behövt ta en tur på stan och handla lite småskaer imorrn oxå. Tar det innan jobbet kanske, för jag ska nämnligen jobba några extra timmar på willys imorrn eftermiddag. Det var inte igår som jag jobbade extra där inte. Kul att man kan ställa upp för en gångs skull när dom ringer.

Men.. Jag har ju glömt att tala om att vi köpt ett nytt stort fint köksbord. Inget barbord med obekväma stolar utan ett rejält och hederligt svensson köksbord med 6 stolar. Så nu rymms hela familjen.. HAhah..

Efter jobbet ska jag träffa Nina, Lina, Mia & Kristin någonstans i staden. Var vet jag inte än.. :)

Det blir ingen flytt i helgen, dom är allt lite sega på att få klart där inne. Vi kikar in varje dag för att se framstegen, men nu går det sakta ;) Men, men... Den som väntar på nått gott. Till veckan borde det iaf bli klart, annars... :)

Nå, nu ska jag ta itu med disken innan jag somnar.

Puss & Hej!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag vill också ha ett köksbord, LYX :) dessa barbord alltså..



och mia är också med så du inte glömmer hon bara för att hon är liten! :) haha

och vet du jag ska börja kalla mig för Buba för alltid när jag ska skriva kommentarer i folks bloggar och ska skriva Nina så blir de Buba!

SYNS IKVÄLL! /BUBA

Postat av: Maria

Ja, d känns väääldigt skönt att slippa barbordslivet.: :D... Haha, men BUBA, klart jag inte glömmer söt Mia. Ses ikväll.

2008-10-31 @ 09:58:52
URL: http://mariiias.blogg.se/
Postat av: Josie

Ja nu blir det uppdatering Jaaa :P Ja haha en del har lite att göra, orka :) Mitt liv e ju så spännande förstår du Maria ;) Tss. USCH vad jag saknar dej...... förresten vart ska ni flytta?? :)

2008-11-01 @ 10:31:10
URL: http://josefinasts.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Hoppas allt går bra med flytten. Toppen att det är så nära. Önskar jag vore hos er. Eller?!? Ha-ha.

2008-11-07 @ 13:06:18
Postat av: Anna

Daags att uppdatera :P ;)

2008-11-11 @ 23:52:20
URL: http://annakum.blogg.se/
Postat av: Jessica

men hörrudu maria..nu är de på tiden att ge oss en liten update tycker jag ;)

2008-11-13 @ 21:20:37
URL: http://jessansvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback