Sköna sovmorgon!

Lördagskvällen igår bestod av galet mycket skratt.. Orsaken till skrattet var bland annat Sunes jul. haha, Rudolf är ju helt otroligt bra =))

Vi lagade en god middag oxå, drack lite vin och lyssnade (och skrålade) till gammal god musik. Härligt!

Imorse tog vi en riktig sovmorgon, vilket var skööönt. Vi palllrade oss upp efter 10 och åt frukost, sen gick vi till Högskolan för att göra bort lite skolarbete. Vi satt där till tre tiden, då vi var hungriga och gick hem.

Imorrn ska Carro vara i skolan hela dagen. Jag sitter nog oxå med lite plugg imorrn, men sen tänkte jag ta en sista tur på stan tror jag. Liiiite mer roligt hade jag ju velat ha med mig hem.. Ja, vi får se hur det går.

Jag har det jätte bra här...
 
... Men jag saknar mina älsklingar där hemmai ny läggan. Puss till er! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback