Morgonstund har guld i mund...

Gómorron gomorron!

Vaknade riktigt pigg imorse faktiskt, skönt! Jag har redan hunnit med att vara ut me ville på prommis, ätit frukost och gjort mig klar för att gå... Så tittade jag på klockan och upptäckte att klockan var så lite att jag hade tid att skriva en blogg.

Idag blir det plugg för hela slanten. Vi ska ses i bibblo på skolan och kämpa på klockan 8. Sedan eftermiddagen och resten av kvällen kommer jag nog måsta ägna åt en hemtenta som vi får idag 13.00. Den ska vara inne senast fredag, men eftersom att jag hade tänkt ha lite bättre för mig, så gör jag klart den idag ist ;)

Lägenhetsjakten fortsätter.. Den tär på hela mig.. Suck.
Att det ska vara så svåååårt, jag blir galen. Ge mig en tvåa, en fin tvåa med balkong och bra hyra gärna på malmudden, skurholmen... Är det så himla mycket begärt?!
Jaja, jag har mina krav och är kanske lite kräsen.. Men, jag vill helt enkelt inte flytta igen efter ett halvår för att jag inte trivs

Imorr´n drar vi ;)... Åååå, det ska bli så himla roligt, mysigt och välbehövligt med en liten semester.

Tack Johanna för kommentaren.. Klart du måste titta in hit oftare.. :)

KRAM!


Kommentarer
Postat av: Erica

Fy vad fuskigt! Jag är jätteavis.. hoppas värmen kommer hit också. :P Ha en skön semester!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback