Kalas och resfeber...

Men kära nån, vad har hänt med min fantasi och blogg"glöd".. Totalt bortblåst idag känner jag..

Men en sak har jag full koll på..
*Nu är det bara 5 dagar kvar tills vi åker till tunisien*....
Så d så ;)
Jag får mer och mer resfeber för var dag. D ska bli helt underbart.

Vad har då hänt sen sist?!
Våren och nästan sommaren är här. Jag och Therese gick en prommenad igår och det var helt fantastiskt varmt ute. Man kunde lätt gå i linne utan att frysa. Sååå skönt! Quattro o Ville var med dom oxå såklart, dock till vissa äldre herrars mindre nöje.. haha.. Ja ojojoj så bittra vissa är. Nästan lite tragiskt.. Denna lilla farbror behövde tydligen mer än halva gångbanan för att han skulle komma förbi oss med sin cykel. MER ÄN halva gångbanan var oxå fullständigt ledig. Eftersom jag hörde att han kom cyklande flyttade jag på mig så att jag gick vääldigt nära therese, men det räckte tydligen inte för han gastade helt enkelt... "Öh, hallåååå!! Ni kan ju inte ta upp hela vägen med era jävla hundar" så cyklade han muttrandes vidare. Hoppas lilla gubben hade en fortsatt bra dag. Han förgyllde iaf våran ganska bra. Tack!

Det härliga vädret igår lockade fram alla tänkbara vårkänsolr. :) Utemöblerna och grillen åkte fram, så en pemiärgrillning blev det på kvällskvisten... MMmm, så gott och mysigt det var

Jag var lite huslig och bakade födelsedagsfika och tårta som jag bjöd på i onsdags. För er som missade tårtan kan jag frästa lite med en bild.. ;)

image221

En mysig och bra dag hade jag. Överraskande blommor på köksbordet, blommogram som hängde på dörren och presenter i brevlådan som jag inte var beredd på gjorde dagen ännu bättre. :) Tack tack för alla fina presenter och härliga sällskap på födelsedagen!

image220

Ville o Quattro var med dom oxå såklart. Heeela långa dagen och kvällen. Söton!

Nej, ni mina vänner ska jag ta mig ut på en promenad. Sen äta lite mat och kanske hinna gå en sväng på stan innan jag börjar jobba. Jobbar 16-20.30 i kassan på willys idag.. ojoj, nu var det längesen. Nästan så längesen att jag känner mig lite nervös... :) Nä, det ska nog gå bra..

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Carro

Å vilken fin tårta du hade gjort! Den såg super god ut! :-)

2008-05-02 @ 14:18:30
Postat av: dalle

mmm... och jävligt god ska du veta.... mmmm =)

2008-05-02 @ 21:37:20
Postat av: julia

tårtan ser ju grymt god ut! =)

Postat av: julia

tårtan ser ju grymt god ut! =)

2008-05-27 @ 23:04:02
URL: http://juliagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback