Ajajajj, ojojoj..

Ajajaj, ojojoj, mitt stackars lilla huvud värker så fruktansvärt idag...

Idag har jag suttit med plugg plugg och åter plugg hela långa dagen och inte är jag färdig. Men nu ger jag upp för idag, kanske är det detta ugglande framför datorn som bidragit till huvudärken. Jaja, nog om det. Man ska inte gnälla över småsaker.

Inget hem har jag snart heller, men... Man ska som sagt inte gnälla över småsaker. Men lite bitter är jag över lägenhetssituationen som verkar vara tröglöst någonting fruktansvärt..

Teres kom hit idag med fika, så jag fick ett värbehövligt break där på eftermiddagen.

Det här med datorer och UGGLANDE. UGGLANDE alltså, med en och samma sak under en längre tid. En längre tid alltså. Ni vet UGGLANDET är OSOCIALT och det kan gör mig VANSINNIG!!! Vansinnig kan det göra mig. Jag gillar dig ändå, men ugglandet... Ja, just d.   ;)

Imorrn ska jag luncha med Nina. Äntligen! Det var grymt längesen vi sågs, så d ska bli riktigt kul att träffa henne.

Jobb hela långa fredag och lördag, sen hundutställning på söndag. Kul! :)

Nu ska jag skicka in lite bilder för framkallning sen blir det en skön dusch och en slapp kväll.

I P R EN - Den intelligenta värktabletten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback