Solenergi!!


Fredag idag... När jag vaknade imorse och kikade ut genom fönstret såg jag att solen strålade där ute. Ja, det är ju nästan så att man hoppar upp ur sängen av lycka :). Eftersom jag var här "baki trasa" :D tog jag med Söt Ville på en lång skön morgon prom. Helt underbart !

En dag som denna vill man ju bara vara ute i friska luften. Sitta på isen o pimpla o grilla korv. vara i stugan med nära o kära.. Men, men..

Nu har jag suttit någon timma och klurat på min uppsats. Tänkte skriva lite, men ack så jag bedrog mig. Inget word fanns på datorn här.. Det går bra för mig med uppsatsen, verkligen. Jaja, jag får väl läsa o organisera upp det hela idag ist och skriva under helgen. Sivan var snäll och tog mina helgpass, så nu är jag ledig och ska uppsatssera hela helgen. haha.. "uppsatssera" ;D;D Ett nytt ord kanske.. ;) Tack Siv!

Ojojojjj.. Ett stort grattis till Nina "resesäljaren" Anderssoon som fick jobbet hon drömde om. Du är grym bruden! :)
Imorrn kväll kanske jag kikar över till Johanna & Nina för att fira lite.. :)

Nu åter till böckerna, pausen är slut! Börjar jobba fyra, så innan det måste jag hunnit en hel del.
 
Puss o hej!

Kommentarer
Postat av: Nina A

Sicken plutt du är!!

2008-03-08 @ 17:13:51
Postat av: Nina

jag var också på prom fredag morgon, borde tänkt på att ringa dig ju! :´(

Postat av: Emma

ja jag är väldigt imponerad över mig själv=) hihi

2008-03-14 @ 08:52:01
URL: http://emmaforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback