Nedförsbacke!!

Jaha, då var påsken förbi. Fort gick d.

Trots feber, förkylning, hemlängtan och en lägenhet helt utan påskstämning har min påsk varit bra. Det var ju tänkt att jag skulle vistas på jobbet större delen av tiden, men så blev inte fallet när jag inte kände mig kry.

På fredagen fick jag lite nog av den icke påskiga stämningen här hemma, så jag köpte ett gäng gula tulpaner, letade fram ett påskägg som jag fyllde med godis. 
Lite senare på eftermiddagen knaprade jag i mig några ipren och var plötsligt frisk som en nötkärna för ett tag ;) Lagade och bjöd på en god "påsk" middag och gott rött vin till. Lite kortspel blev d sen.. hahah.. Ja, mysigt och roligt var d. Är du kanske den bästa?! Men giiiivetvis ;) hihi..

Mötte upp Annelie efter jobbet i måndags, vi for in till stan o tog en fika med Marlene som är hemma från norge. Kul kul.

Jaja, nog svammlat om påsken nu. Den var trots hostandet mycket niiiice.

Igår hade vi opponering och muntlig redovisning av våra uppsatser. Nackdelen med att skriva själv som jag gjorde är ju att man då även såklart måste redovisa själv oxå.. . Blää, vad jag hate it.. Men, men.. Nu är det över och jag överlevde :)

Nedförsbacke... Ja, nu är det nedförsbacke i skolan. Vi har nu gjort klart halva utbildningen och har inga fler sals tentor. Känns helt fantastiskt. Hemtentor och andra uppgiftar kommer vi såklart ha rätt mycket av, men guuud så skönt d känns att vi gjort hälften och den värsta delen känns d som. Toppen!

Igår efter redovisningarna blev det knytkalas hos Fia. Sifoa, Jag, Emma, Marie, Kristina, Maria och Susanne åt, drack och firade att vi är såå duktiga på allt möjligt..  :) Goda pajer, efterrätter.. Drinkar och gott vin är ju inget man dricker varje tisdag, så d var trevligt. Synd bara att d var just tisdag, så att vi inte kunde fortsätta till nått roligt ställe när vi väl var igång lixom.

Emma, jag hoppas att du tar väl hand om Bou. Jag vill inte höra hur han bankar o slår där ini maggen nästa gång vi ses.. :D:D

Min söta kombo är ledig idag. Imorse när jag vaknade stod frukosten serverad på bordet, vilken lyx! Mycket bra start på dagen! :)

Nä, jag sk ringa Mia o se om vi kanske kan ta en kaffe på hennes lunch eller nå. Hade varit trevligt och träffa henne lite.

Jobb ikväll från 16.


Då vet ni vad som händer här. Puss o hejjj!


Kommentarer
Postat av: Kia

Hoppas du har en fin onsdag hälsningar Kia :)

Postat av: ameli&emelie

Jobbigt att vara förkyld, tiden går verkligen fort. hoppas du får en bra dag :)

2008-03-26 @ 12:33:16
URL: http://lifeasblondes.blogg.se
Postat av: Nina

Hej snutt! Lite fest på fredag? :)

2008-03-26 @ 20:39:07
URL: http://girls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback