Nån måtta får det vara! :P

Idag är det fredag. Känns konstigt, veckan har ju just börjat tycker jag. Borde vara onsdag idag eller nått sånt.. Meeeen, tackar nej till en fredag gör jag ju inte såklart.

Jag jobbar dock hela helgen, så inte någon ledighet här inte.. Ååååå, jag jobbar jätte mycket nu verkligen, åsså skolan oxå där mitt i allt.. Suck.. Skolan som man ska ägna lika mycket tid på som ett heltidsarbete plus så mycket extra pass på jobbet att jag lätt kommer upp i heltid... Skulle jag pluggat så mycket som man ska, vilket jag nu tyvärr inte gör. Men OM, då betyder det att jag arbetar 200%.. Låter ju liiite överdrivet..  Puh, man blir trött kan jag lova.. Men, men.. Jag tänker på extra pengarna jag tjänar. Inte helt fel.

På måndag börjar nya kurserna. Två samtidigt blir d, så då får jobbet klara sig utan mig. Annars kommer det gå åt pipsvängen. Jobbar ändå två veckor in på kurserna.. Men sen..:)

Solen skiner idag. Härligt härligt!
När det är så här fint väder blir jag sugen att bo i ett fint mysigt litet hus i en fin mysig liten by med en fin lysig liten familj.. :) Haha.. Ja, fint och mysigt vill jag ha det..
Fast skönt att bo i stan oxå, man ska ITNE klaga. Absolut inte.. Men vädret gör lixom att man vill bort från stan ut till en stuga i skogen.. ;)

Känner mig på lite dåligt humör idag oxå, lite :( helt enkelt.. Jaja, man kan inte alltid vara på topp. Det vänder nog snart.

Beslutsångest.... Det är något som jag ofta lider av. Herreguuud vilken pers det kan vara bara att välja tandborste i affären... Inte lätt... Men vissa saker i livet MÅSTE man helt enkelt ta tag i. Jag om någon vet att det inte är så lätt att fatta beslut. Och ännu värre, att fatta RÄTT beslut. Men alltså.. Man kaaaaaan inte vela huuuuuuuur länge som helst. Och det där med att fatta RÄTT beslut är inget man ska haka upp sig på. Vad gör det om det blir fel?!? Då får man helt enkelt fatta ett nytt beslut. Punkt slut!

Så sluta vela och fundera, det har jag gjort för längesen! ;)

Nu är det dags för mig att ta mig ut i det fina vårvädret på en promenad. Ska sätta bra musik i öronen och gå och gå och gå tills det glada humöret är tillbaka. :)

Nån måtta får det vara! ;P

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback