Lördag lördag...

Då var den här igen... HELGEN!! Den är väl underbar?! :) Jodå, helt ok, men jag längtar till måndag jag.

På mitt schema för helgen står det endast jobb och plugg tyvärr. Har blivit lite vääääl mycket av det nu på sista tiden. 70% jobb + heltidsstudier kanske var att ta i. Men, men.. Nu är snart schemat över och uppsatsen färdig. Längtar till på måndag helt enkelt när uppsatsen skall vara inlämnad. Då är det endast fokus på jobb som gäller resten av veckan innan nästa kurser börjar.
Socialpsykiatri är den ena, vilken känns väldigt inressant. Men den andra... Socialpolitik och samhällsekonimi eller nå sånt tror jag det var den hette. BLÄÄÄ för den säger jag bara. Men, men.. D ska nog gå fint d me. Inte lika mkt jobb då heller.

Känner mig lite lessen över att jag inte hinner se mina pärlor så ofta. Var jätte jätte längesen jag hängde med Nina, men förhoppningsvis kan vi styra upp det i veckan. Samma sak med Mia, vi ses aaaaaldrig. En bio har varit planerad med Anneli som heller aldrig blir av, den tänkte vi oxå hinna med i veckan. Åsså hade jag velat hänga lite med Emma som äntligen flyttat hit till Luleå oxå. ojoj.. huuur ska vi lyckas klämma in allt detta mellan alla olika jobb och pluggtider.. 
Jaja, det ordnar sig nog.

Ja, jobb jobb.. Det är som sagt vad min helg består av. Jobbade natt igår och skall göra detsamma inatt.
20.45-07.15. Just igår var nog den värsta natt jag jobbat tror jag.. Ett himla liv var det, bankar och slag i dörrar o väggar och saker som flyger all världens väg. Samtidigt som såklart resten av huset väcks vilket resulterar i ännu mer liv i luckan. Senadrag i benet i ena rummet, spillda vattenglas i andra. Detta helt enkelt på grund av bristande uppmärksamhet. Vilket inte var så konstigt när jag hade fullt sjå med att dämpa ljudnivån. Dettta utbrott förstörde alltså en hel del. Ja, bättre nätter kan man ju få. Usch, d var inte alls kul.. Men jag har sovit som en stock  från 9 imorse till 15 idag, så jag känner mig riktigt utvilad. Sitter nu här och samlar krafter och nya tag till nattens pass. Värre kan det ju inte bli. Så det ska nog gå bra.

Inte nog med att nattens arbete var olidligt. Datorn är dum med mig oxå. Kan inte öppna word dokumentet som jag måste för att kunna skriva klart min uppsats =/. Får försöka fixa det inatt på jobbet. Annars måste jag väl ställa klockan på 12 och sätta mig på bibblan och skriva tills jag blir klar imorrn. Jaja, det ordnar sig.

Nä, nu ett litet ryck.

Hoppas ni har det bra i festens ångor alla festprissar ;)
Jag är inte bitter!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback