Sovmorgon är livet!

Idag börjar jag inte jobba förrän klockan ett, vilket känns otroligt skönt. Sovmorgon är livet! :)
Jag vaknade vid 9 tiden. Tog en liten prommis med Ville och surrade med Johanna som vi träffade påvägen hem. Kul att se henne, det var ett tag sen. Jag måste ta mig över gatan någon dag och hälsa på. Jag har sagt det ett tag nu, men det har varit så mkt jobbande, flyttande och packande. Men nu är det mesta flyttstöket över, så nu ska jag ta mig tid att umgås lite mer.

En filtallrik, ett kokt ägg, en hårdbrödssmörgås med skinka och gurka och en god kopp kaffe var vad min goda frukost bestod av idag.. Tänk så mycket piggare man blir av att få sova ut. Man har tillome tid och ork till en riktig frukost..SKÖNT! 

Nu ska jag slå mig ner och lösa lite korsord.. Tantvarning?!?? Ja, kanske det. Men tusan så lärd jag blir. Avkopplande är det oxå. Sudoku och korsord... Jag är helt fast i träsket. Jobbets fel! ;)

Han en bra fredag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback