SOOOOL

Äntligen fick vi lite sol. Det var tamme tusan på tiden!

Jag har varit ledig idag. Skulle egentligen varit ledig igår och jobbat idag, men någon ville byta och jag var snäll, vilket jag är mycket nöjd över såhär i efterhand när vädret idag blev TOPPEN! Ett bra byte med andra ord! :)

Jag o Ville har varit ute i solen nästan hela dagen. Tog en prom runt sjön på förmiddagen. Vi stannade till på östermalm där jag njöt av solen och lugnet. Söt Ville badade och busade för fullt :). Jag tog även en sväng in till lägenheten i stan för att fixa lite. Tog med min cykel gjorde jag oxå, något jag tänkt göra hela veckan så... Äntligen fick jag d gjort.

När vi var hemma igen tog jag med Ville, en filt och en bok. Lade mig här ute i solen och njööööt.

Ikväll blir det god mat med brudarna. Kul kul!

Solen gör mig på fantastiskt humör. Man blir lixom helt kääär. Eller... Kärare! ;)

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback